Hlavné rozdiely ITIL V3 verzus ITIL V2

25. 10. 2008 | 9/2008 | Komentáre čitateľov [0]

Hlavné rozdiely ITIL V3 verzus ITIL V2. Ešte začiatkom roku 2007 knižnica ITIL vo verzii 2 neochvejne panovala ako nepísaný štandard v oblasti riadenia IT služieb (ITSM – IT Service Management) – teda presnejšie jej dve základné publikácie, a to Service Support a Service Delivery.

Tento článok je platený Objednajte si platený prístup

Znalosti ako najdôležitejšie aktívum modernej organizácie

7.11.2019, Bratislava

  • Znalostný manažment – praktiky, technológie a praktické príklady
  • Learning Management System
  • Budoucnost organizací a jak se na ni připravit
  • Umelá inteligencia a znalosti

13. ročník konferencie Projektový manažment: Hybridné projektové riadenie – stratégia v praxi

22.-23.10.2019, Bratislava

Tri predkonferenčné workshopy
Hybridné projektové riadenie