Niekoľko rád pre úspešnú implementáciu ITIL disciplín

25. 10. 2008 | 9/2008 | Komentáre čitateľov [0]

Niekoľko rád pre úspešnú implementáciu ITIL disciplín. ITIL – The IT Infrastructure Library implementujú organizácie po celom svete s úmyslom vylepšiť firemné procesy ktoré sa podieľajú na dodávke IT služieb. Témy ako Service Desk, Incident Management, Service Level Agreement, Change Management a podobné sa postupne udomácňujú aj v slovenských firmách.

Tento článok vyžaduje prihlásenie. Prihláste sa prosím.
Ak ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.

Znalosti ako najdôležitejšie aktívum modernej organizácie

7.11.2019, Bratislava

  • Znalostný manažment – praktiky, technológie a praktické príklady
  • Learning Management System
  • Budoucnost organizací a jak se na ni připravit
  • Umelá inteligencia a znalosti

13. ročník konferencie Projektový manažment: Hybridné projektové riadenie – stratégia v praxi

22.-23.10.2019, Bratislava

Tri predkonferenčné workshopy
Hybridné projektové riadenie