Zavádzame ITSM podľa modelu ITIL

25. 10. 2008 | 9/2008 | Komentáre čitateľov [0]

Zavádzame ITSM podľa modelu ITIL. O modeli riadenia IT služieb podľa ITIL už bolo povedané a napísané veľa. Články a vystúpenia evanjelizátorov presviedčajú odbornú verejnosť, že ITIL je zázračným všeliekom na všetky IT choroby podnikov a organizácií (aj tých slovenských), že ITIL už každý pozná a že podnik, ktorý ho nepoužíva, vlastne patrí medzi zaostalé.

Tento článok vyžaduje prihlásenie. Prihláste sa prosím.
Ak ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.

IT právo prakticky: GDPR po roku & zmluvné vzťahy v IT

17.septembra 2019, Bratislava

  • Blok GDPR po roku v praxi, čo priniesla európska norma, aké otázky ostali zatiaľ otvorené
  • Zmluvy a zmluvné vzťahy v