Zavádzame ITSM podľa modelu ITIL

25. 10. 2008 | 9/2008 | Komentáre čitateľov [0]

Zavádzame ITSM podľa modelu ITIL. O modeli riadenia IT služieb podľa ITIL už bolo povedané a napísané veľa. Články a vystúpenia evanjelizátorov presviedčajú odbornú verejnosť, že ITIL je zázračným všeliekom na všetky IT choroby podnikov a organizácií (aj tých slovenských), že ITIL už každý pozná a že podnik, ktorý ho nepoužíva, vlastne patrí medzi zaostalé.

Tento článok vyžaduje prihlásenie. Prihláste sa prosím.
Ak ešte nie ste zaregistrovaný, zaregistrujte sa.

Riadenie rizík v dynamickom podnikovom prostredí

26. marca 2020, DoubleTree by Hilton, Bratislava

  • Riziká – prístupy a postupy na ich elimináciu
  • Riziká & informačná a kybernetická bezpečnosť