Juraj Boledovič

Industry Business konzultant v Enterprise Services, HP Slovakia

Kvalita IT služby - pohyblivý cieľ

IT užívatelia vedia akú kvalitu IT služieb by chceli dostať. Business management intuitívne cíti akú kvalitu IT služieb potrebuje pre zachovanie prevádzky a úrovne riadenia firmy. IT manažéri vedia akú úroveň kvality IT služieb by chceli poskytovať, ale aj vedia akú úroveň kvality v konkurencii s ostatnými prioritami a projektami si môžu dovoliť. Tento trojuholník sa väčšinou ustáli na úrovni, ktorú sú viac – menej všetky strany ochotné akceptovať. Na príkladoch z reálnych outsourcingových projektov chceme ukázať, ako sa táto rovnováha mení a čo sú hlavné hybné sily tejto zmeny.

Juraj Boledovič začal kariéru v IT v roku 1996 v Procter & Gamble, kde prešiel cez riadenie prevádzky a vývoja ERP systémov, On-line interaktívny marketing a riadenie prevádzky infraštruktúry. V tejto pozícii prešiel v roku 2003 v rámci globálneho outsourcingu IT do Hewlett Packard.
V HP Slovakia riadil dodávku outsourcingových služieb u troch zákazníkov s rôznym rozsahom služieb a vo všetkých častiach životného cyklu outsourcingového projektu. Od roku 2008 bol country managerom pre riadenie dodávky outsourcingových služieb. Od júla 2010 aplikuje svoje skúsenosti z interného aj externého IT riadenia v pozícii Industry Business konzultanta v Enterprise Services, HP Slovakia.


« Späť

IT právo prakticky: GDPR po roku & zmluvné vzťahy v IT

17.septembra 2019, Bratislava

  • Blok GDPR po roku v praxi, čo priniesla európska norma, aké otázky ostali zatiaľ otvorené
  • Zmluvy a zmluvné vzťahy v